Znaleziono 324 wyniki

autor: martenn
24 lutego 2005, 15:32 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Podstawki pod fajki
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2376

Wlasnie to samo widzialem. Fajna sprawa. Moze w przyplywie gotowki sie pokusze o zakup.
autor: martenn
24 lutego 2005, 15:00 - czw
Forum: Jak palić
Temat: Wysypywanie popiolu
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4971

Zeby zar ladnie wypalal sie po calej powierzchni, duze znaczenie ma rozdrobnienie tytoniu i nabicie. Tyton nie moze byc zbyt luzny, bo wtedy zar nie ma co palic:) Tak serio zar trafia na puste miejsca, dlatego ubijamy zeby zar docisnac do swiezego tytoniu. A poza tym nie ma sie co przejmowac:) Nie z...
autor: martenn
24 lutego 2005, 14:25 - czw
Forum: Jak palić
Temat: Nabijanie nieco inaczej
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 9874

Brawo panie Gienku. Nie dal sie pan zwariowac. Popieram podejscie, mniej metod, wiecej przyjemnosci z palenia. Mozna sprobowac i owszem roznych mozliwosci, ale nie ma sensu dorabiac calej filozofii i metodyki.
autor: martenn
24 lutego 2005, 14:03 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Brzydkie czarne saszetki
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2379

Nie chwalac sie ja robilem saszetke sam (dzieki za pochwaly Q) :) Mialem stara, skorzana, brazowa kurtke. Byla do wyrzucenia. Powiedzialem: "Ja nie dam rady?" i tak przeszedlem od slow do czynow:) Wykonanie nie jest moze perfekcyjne, ale jak ktos ma troche cierpliwosci to warto sprobowac samemu wyko...
autor: martenn
24 lutego 2005, 13:57 - czw
Forum: Fajki
Temat: Mr. Brog
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 1811

To faktycznie specyficzne:) Trzeba dobrze patrzec. Jak to mowia Szukajcie a znajdziecie:)
autor: martenn
24 lutego 2005, 13:55 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Skraplacz
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 17963

Skraplacz

Jakie sa wasze zdania o skraplaczu? Kto za, kto przeciw:) Ja osobiscie lubie, choc nie w kazdej konfiguracji sie nadaje.
autor: martenn
24 lutego 2005, 13:16 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Podstawki pod fajki
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2376

Zdaje sie ze tak. Myslimi zapewne o jednym. Nie pamietam dokladnie jak sie ten facet nazywal, a byla naklejka na dnie jego wyrobow.
autor: martenn
24 lutego 2005, 13:11 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Poczštki
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 4018

Alsbo Gold, Black, Cherry, Whisky, Captain Black Royal, Belle Epoque, Kentucky Bird, Amphora Rich Aroma "zielona". Cokolwiek z tego wybrac bedzie dobre:) Fajeczke bym proponowal wygieta, palenisko raczej wyzsze niz szersze - w wysokim kominie bedzie latwiej palic niz w szerokiej, plytkiej misce:)
autor: martenn
24 lutego 2005, 13:03 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Podstawki pod fajki
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2376

W jednym sklepiku w Kolobrzegu, niedaleko starowki, mieli fajne podstawki - ceramiczne, oble, nakrapiane:) Fajki wkladalo sie w zaglebienia. Poza tym mieli swietne popielniczki z ceramiki - specjalnie przystosowane do fajek. Skonstruowane zeby mozna bylo odkladac fajki, oraz mialy na srodku kawal ko...
autor: martenn
24 lutego 2005, 12:54 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Drewniany Koleczek :)
Odpowiedzi: 86
Odsłony: 23203

Fajne koleczki byly w Bydgoszczy. Moze nie nalezaly do zbyt estetycznych, ale swietnie zbieraly popiol bo byly strasznie chropowate na koncach. Zle sie je czysci, ale swietnie sie sprawdzaja.
autor: martenn
24 lutego 2005, 12:45 - czw
Forum: Akcesoria
Temat: Faj(k)owy kalendarz
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1124

Tadziu kalendarz wydal. Bardzo ladny. Zbyszek Bednarczyk tez wydal kalendarz ze swietna grafika. Naprawde super sprawa. Mam obydwa i swietnie sie prezentuja na scianie. Obejrzec mozna na Kalumecie.
autor: martenn
24 lutego 2005, 12:41 - czw
Forum: Fajki
Temat: Mr. Brog
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 1811

Gratuluje wyboru:) Ale sie przynajmniej nie przepali, jakby ktos ostro jaral:)
autor: martenn
24 lutego 2005, 12:38 - czw
Forum: Fajki
Temat: Moja własna fajka
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2021

Do barwienia uzywalem bejcy spirytusowej. Z powodzeniem mozna barwic drewno barwnikami do tkanin - ja tak robilem niebieski. Tylko potem drewno ciezko wosk przyjmuje. Ale efekt fajny:) Robilem kopie - w zasadzie dosyc dowolna interpretacje:) - globusa z Malej Kolebki 2003.
autor: martenn
24 lutego 2005, 12:30 - czw
Forum: Fajki
Temat: Fajki na zawodach fajczarskich
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 973

Najgorzej jak tytonie dostarcza TTI:) To domena zawodow Bydgoskich:) Tadeusz glowny organizator bardzo sie stara, jego zawody sa zwykle w miare tanie, ale tytonie TTI funduje przyciezkawe:) Ale ja bardzo cenie zawody Tadeusza bo maja niepowtarzalny klimat, prawie ze rodzinny, wogole niesztywny i nie...
autor: martenn
24 lutego 2005, 11:31 - czw
Forum: Kulturalne przy fajce gadanie
Temat: nie dajmy sie zwariowac!
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1669

Faktem jest ze nalezy dobrze ogladac przed zakupem aby wybrac dobra grusze. Ale mozna. Ja moja pierwsza fajke Mr. Brog nr 35 kupilem zupelnie bezwiedzowo:) Wtedy nawet jej nie palilem, chcialem miec na pulce. Dopiero pozniej zaczalem:) Fajka sluzy mi do dzis i bardzo ja lubie. Jest naprawde fajowa:)...

Wyszukiwanie zaawansowane