W jakim stopniu jesteś uziemiony

Jak na razie pierwsze forum wolnej wymiany myśli przy pykaniu fajki. Wszystko o wszystkim

Moderator: Moderatorzy

1. "Mój dom to moja twierdza" (aż kusi aby zacytować w tym miejscu Kazika), Jeżeli palisz w swoich czterech ścianach to masz zero punktów uziemienia.
34
64%
2. Ja naprawdę nie lubię jak mój dom nasiąka zapachem wypalonej fajki, dlatego jestem za paleniem w wydzielonym pomieszczeniu lub na dworze. Punktów uziemienia zero.
8
15%
3. Mogę zapalić w mojej osobistej jaskini, lecz niech Bóg ma mnie w opiece jeżeli zostanę złapany z malutką fajeczką w innych częściach domu. Punktów uziemienia 5.
2
4%
4. Żona/dzieci nienawidzą, że palę, więc dlatego właśnie palę fajkę na dworze, na wietrze, bądź w domu w "Kamiennym Kręgu" (czytaj w ubikacji). Punktów uziemienia 10.
4
8%
5. Muszę palić po kryjomu. Punktów uziemienia 20, z bonusem w postaci piorunochronu z drutu kolczastego o długości 20 metrów. Drut kolczasty proszę umieszczać od tej pory w sygnaturce.
5
9%

Liczba głosów: 53
Awatar użytkownika
j4szczur
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran

Post autor: j4szczur »

Niniejszy post jest nieudolnym przetłumaczeniem oryginału postu Bear Graves, który ukazał się na ASP w dniu 28 kwietnia 2008 r., link do archiwum google.pl: http://42.pl/u/CQj" onclick="window.open(this.href);return false;

Od czasu do czasu zastanawiam się nad kwestią palenia w domu. Nad możliwością relaksowania się z fajką w zębach w naszych czterech ścianach. W latach pięćdziesiątych prawie każdy fajczarz mógł zapalić w swoim domu i widzieć pełen aprobaty uśmiech małżonki (i psa przynoszącego kapcie, co dopełnia sielanki z obrazów Normana Rockwell). Niestety, obecnie w roku 2008, duch naszych czasów pozbawił wielu biednych mężczyzn/kobiet komfortu, prowadząc ich do wydzielonych pomieszczeń, (lub gorzej "patrz słynne dziesięć metrów od budynku").