Superpromocja

Forum gdzie możemy powiadomić resztę forumowiczów o ciekawych aukcjach w internecie i nie tylko

Moderator: Moderatorzy

bkolodz
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 387
Rejestracja: 15 lipca 2005, 19:16 - pt
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bkolodz » 13 lutego 2006, 20:43 - pn

Dziku, chwała Bogu że to nie kieliszki :D
GG : 6423598

Nobody knows what's inside my pipe!!!
Dziku

Post autor: Dziku » 13 lutego 2006, 21:02 - pn

bkolodz pisze:Dziku, chwała Bogu że to nie kieliszki :D
Ale może to być "humidor" na Tilbury...
bkolodz
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 387
Rejestracja: 15 lipca 2005, 19:16 - pt
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bkolodz » 13 lutego 2006, 21:41 - pn

faktycznie, aromat i tak nie ucieknie bo go nie ma :)
GG : 6423598

Nobody knows what's inside my pipe!!!
Scorpio
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 696
Rejestracja: 21 listopada 2004, 22:19 - ndz
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Scorpio » 23 lutego 2006, 23:14 - czw

Kolejna siuperpromocja :lol:

Cytuję "R ZUCILEM PALENIE,ale zapas tytoniu pozostal-moze ktos reflektuje na taki zestawik:"
http://www.allegro.pl/item88666831_zest ... blin_.html
Uwaga na wódke! Mam po niej kaca i paskudne kobiety w mieszkaniu..
Dziku

Post autor: Dziku » 24 lutego 2006, 10:44 - pt

Scorpio pisze:Kolejna siuperpromocja :lol:

Cytuję "R ZUCILEM PALENIE,ale zapas tytoniu pozostal(...)
Przyzać trzeba - miał ten człowiek nielichą motywację do rzucenia palenia... Cóż - gardło nie wytrzymało.
Awatar użytkownika
elvislike
Moderator
Moderator
Posty: 1931
Rejestracja: 23 grudnia 2004, 13:00 - czw
Lokalizacja: lublin

Post autor: elvislike » 24 lutego 2006, 13:28 - pt

ciekawi mnie tylko w tym komplecie ow sweet dublin. zna to ktos? oczywiscie zastrzegam, ze pytanie jest z czystej ciekawosci i licytowac nie zamierzam:-)
pozdrawiam:-)
we are not what we eat, we are what we don't shit... (hugh romney)
Scorpio
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 696
Rejestracja: 21 listopada 2004, 22:19 - ndz
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Scorpio » 24 lutego 2006, 14:05 - pt

elvislike pisze:ciekawi mnie tylko w tym komplecie ow sweet dublin. zna to ktos? oczywiscie zastrzegam, ze pytanie jest z czystej ciekawosci i licytowac nie zamierzam:-)
pozdrawiam:-)
To chyba to:
http://tobaccoreviews.com/blend_detail. ... S&TID=1257
"Recommendation: Not Recommended" :lol:
Uwaga na wódke! Mam po niej kaca i paskudne kobiety w mieszkaniu..
martenn
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 344
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 11:27 - wt
Lokalizacja: Kórnik/Kamionki/Poznań

Post autor: martenn » 24 lutego 2006, 18:21 - pt

Sweet dublin jest bardzo milym tytoniem. Lekka virginia, z nutami whiskey. Pale co jakis czas i jestem zadowolony.
Dziku

Post autor: Dziku » 01 marca 2006, 22:56 - śr

Ta fajka jest ekologiczna. Ta też
Ta zaś jest elegancka

Moje kryteria zarówno "ekologiczności" jak i "elegancji" są mocno inne, ale może ktoś się skusi :lol: :wink:
bkolodz
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 387
Rejestracja: 15 lipca 2005, 19:16 - pt
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bkolodz » 02 marca 2006, 00:07 - czw

Najdziwniejsze, że ktoś te fajki chce kupić, za kosmiczną cenę - kosmiczna jak na te fajki :)

Koleś chyba chce zarobić na sprzedawaniu góralskich pamiątek :) bo te fajki tak wyglądają, jakby były wzięte ze stołu od handlarza z górskiej miejscowości
GG : 6423598

Nobody knows what's inside my pipe!!!
El Fumador
Początkujący
Początkujący
Posty: 47
Rejestracja: 07 lutego 2006, 20:31 - wt
Lokalizacja: Łódź

Post autor: El Fumador » 02 marca 2006, 00:17 - czw

bkolodz pisze:Najdziwniejsze, że ktoś te fajki chce kupić, za kosmiczną cenę - kosmiczna jak na te fajki :)
Tego Szambelana widziałem już licytującego na wielu fajkowych aukcjach, gromadzi sporą kolekcję :D Ciekawe czy to ktoś z tego forum...
Obecnie popalam: Stanwell Classic, Springwater Exotic Cut
bkolodz
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 387
Rejestracja: 15 lipca 2005, 19:16 - pt
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bkolodz » 02 marca 2006, 07:13 - czw

El Fumador pisze:
bkolodz pisze:Najdziwniejsze, że ktoś te fajki chce kupić
Ciekawe czy to ktoś z tego forum...
chyba nie, daj spokój, fajki z wkładką , fajczarz z forum:) z wkładką to można piwo wypić, lub herbatkę........

Ja myśłe że gość zbiera coś o czym nie ma pojęcia
GG : 6423598

Nobody knows what's inside my pipe!!!
Scorpio
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 696
Rejestracja: 21 listopada 2004, 22:19 - ndz
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Scorpio » 02 marca 2006, 08:31 - czw

Co do tych fajek - metalowych wkładek i ekologii to nie ma się tu czego przyczepić jeśli zastosuje się zasadę:
Złom na złom, drewno na opał! I już mamy ekologię ;)
Uwaga na wódke! Mam po niej kaca i paskudne kobiety w mieszkaniu..
Awatar użytkownika
elvislike
Moderator
Moderator
Posty: 1931
Rejestracja: 23 grudnia 2004, 13:00 - czw
Lokalizacja: lublin

Post autor: elvislike » 02 marca 2006, 11:09 - czw

tak w temacie zlomu:
http://www.allegro.pl/item89568008_najd ... _bcm_.html
no czlowiek mnie poprostu zabil. w pierwszej chwili opadla mi szczeka, potem dopiero spazmatyczny smiech. na wszelki wypadek jeszcze sprawdzilem czy to nie jakies akcesoria hydraulicze, ale nie. kategoria fajki.
NIEPOWTARZALNA fajka do palenia..tytoniu.

Idealna na prezent lub do użytku własnego.

bardzo dyskretna - składa sie z trzech elementow, ktore po rozlozeniu nie przypominaja niczego co wiazaloby sie z paleniem. Zlozona fajka jest szczelna, nie przepuszcza dymu ani wody.

ma kształt tradycyjnej fajki

zapakowana w ekologiczny futerał
dobrze, ze czlowiek pisze przynajmniej o instrukcji, pisanej " z duzym przymruzeniem oka" :-) no... futeral tez moze zabic.
pozdrawiam:-)
we are not what we eat, we are what we don't shit... (hugh romney)
bkolodz
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 387
Rejestracja: 15 lipca 2005, 19:16 - pt
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bkolodz » 02 marca 2006, 11:28 - czw

kurcze, niezły pomysł :D

ja chyba dziś zrobie fajke z kolanka plastikowego od zlewu w kuchni :) albo ubijak z wykałaczek. Heh.... ludzie to mają pomysły
GG : 6423598

Nobody knows what's inside my pipe!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Aukcje”