Sklep internetowy TRAFIKA - problemy z realizacją zamówień.

Miejsce gdzie w spokoju można pogadać gdzie są warte odwiedzenia trafiki w Polsce i poza nią.

Moderator: Moderatorzy

olowis
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 09 października 2004, 00:57 - sob
Lokalizacja: Zamość

coraz gorzej z interentowymi trafikami

Post autor: olowis » 01 kwietnia 2006, 11:24 - sob

niestety informuję, że mam kłopoty z otrzymaniem opłaconego zamówienia z trafiki pana K. Najszuba :((( - 12dni minęło... brak odpowiedzi na posty, nie odbierane telefony... przykre
Grzegorz XVI
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 443
Rejestracja: 13 marca 2006, 17:13 - pn
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Grzegorz XVI » 01 kwietnia 2006, 15:19 - sob

spokojnie! zamawiałem już u Pana Najsztuba trzy razy i za każdym razem perfekt. Raz czekałem 2 tyg ale dostałem bonus, a dwa razy to tak 3, 4 dni.
gg: 5238466
pozdrawiam
olowis
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 09 października 2004, 00:57 - sob
Lokalizacja: Zamość

Post autor: olowis » 01 kwietnia 2006, 20:51 - sob

Ad. Grzegorz XVI: specjalnie nie liczę na bonusy, wolałbym otrzymać to, za co zapłaciłem... W regulaminie sklepu max. czas realizacji zamówienia to 9 dni... ale wierzę w dobrą wolę właścicieli bo nie sztuka wystawić złą opinię...
dopeman
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 748
Rejestracja: 23 października 2005, 16:16 - ndz
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dopeman » 05 kwietnia 2006, 20:19 - śr

niestety musze dolaczyc do olowisa. paczki nie dostalem, a sklep tytoniowy trafika nie odpowiada na maila.. :?
Obrazek Obrazek
Dziku

Post autor: Dziku » 05 kwietnia 2006, 21:01 - śr

Panowie. Robicie off topic. Ważny i w sumie przykry, ale jednak...
Przenoszę posty poświęcone kłopotom z realizacją zamówień w kolejnym sklepie internetowym do nowego tematu w stosownym dziale. A swoj ą drogą - epidemia jakaś czy co?
Jakub
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 571
Rejestracja: 28 sierpnia 2005, 22:45 - ndz
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub » 05 kwietnia 2006, 21:37 - śr

Dziku pisze: (...) A swoj ą drogą - epidemia jakaś czy co?
Niestety obawiam się, że zanosi się na to.
28 marca – złożyłem zamówienie, wtedy nawet udało mi się dodzwonić do sklepu z zapytaniem i przelałem tego samego dnia pieniądze na konto trafiki.
31 marca – otrzymałem powiadomienie, że moje zamówienie zostało wysłane.
Pan Najsztub pisze na swojej stronie, że wszystkie przesyłki są wysyłane jako polecony-priorytet. Tego typu przesyłki Poczta Polska S.A. doręcza w ciągu 1-2 dni na teren całego kraju. Skoro zatem przesyłka została nadana w piątek około południa (jak podano w e-mailu), to powinna ona dotrzeć do mnie w poniedziałek, a przy ewentualnym „poślizgu” poczty – najpóźniej we wtorek. Przy okazji – mieszkam ok. 170 km od siedziby firmy, więc tym bardziej polecona-priorytetowa przesyłka powinna trafić do mnie na drugi dzień.
Minął szósty dzień, a przesyłki jeszcze nie otrzymałem.
Są trzy wyjścia: Albo właściciel trafiki podał nieprawdę, że wysłał paczkę 31 marca, albo mimo zainkasowanej opłaty nie wysłał jej priorytetem, albo też paczka została skradziona. Innego wyjścia nie widzę.
Pewnie dałoby się sprawę wyjaśnić gdyby nie pewien problem – mianowicie pan Najsztub najzwyczajniej w świecie nie odbiera telefonów ode mnie (dzwoniłem dziś o różnych porach dnia na obydwa numery). Wysłałem e-maila – bez odpowiedzi. Napisałem PW na forum, gdy pan Najsztub był właśnie zalogowany – bez odpowiedzi.
Uważam, że nie warto dokonywać przedpłaty tylko normalnie zamawiać przesyłkę za pobraniem, bo kiedy sprzedawca nie dostanie wcześniej pieniędzy, to chyba bardziej się stara.
Jeśli idzie o mnie, to poczekam na rozwój wypadków, być może w końcu paczka do mnie trafi. Zraziło mnie jednak podejście do klientów i widzę, że mój przypadek nie jest odosobniony.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Qwerty
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 367
Rejestracja: 21 grudnia 2005, 18:36 - śr
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Qwerty » 05 kwietnia 2006, 21:54 - śr

Chyba przesyłka priorytetowa i polecona idzie nieco dłużej. Sam piorytet idzie 1-2 dni, ale i to zdaje się w 80% rzypadków, więc może jeszcze nie ma co się martwić?
Pozdrawiam, Qwerty
qwerty małpa post kropka pl
FMS i Śląski Klub Fajki
Jakub
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 571
Rejestracja: 28 sierpnia 2005, 22:45 - ndz
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jakub » 05 kwietnia 2006, 22:01 - śr

Według regulaminu Poczty Polskiej: "Przesyłka priorytetowa czyli usługa realizowana najszybszą drogą i polegająca na doręczeniu przesyłki w następnym dniu roboczym po nadaniu na terenie Polski."
Faktycznie, może nie ma jeszcze co się martwić, ale irytuje mnie sposób (a raczej brak sposobu) rozwiązywania problemów klientów.
Dziku

Post autor: Dziku » 05 kwietnia 2006, 22:01 - śr

Qwerty pisze:(...) może jeszcze nie ma co się martwić?
Chyba jednak jest. Weź pod uwagę, że Jakub jest trzecią osobą, która zgłasza problemy. A poprzednicy nic nie napisali o dotarciu przesyłek... :cry:
Marcin_
Fajkowy Dyskutant
Fajkowy Dyskutant
Posty: 148
Rejestracja: 22 lutego 2005, 19:06 - wt
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Marcin_ » 05 kwietnia 2006, 22:02 - śr

Mi przesylki od Pana Najsztuba dochodzily w ciagu dnia, dwoch od terminu wyslania, a pieniadze wysylalem wczesniej na konto.
Jestem dyspozytorem własnych torów.
bkolodz
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 387
Rejestracja: 15 lipca 2005, 19:16 - pt
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bkolodz » 05 kwietnia 2006, 22:06 - śr

Qwerty pisze:Chyba przesyłka priorytetowa i polecona idzie nieco dłużej.
Z moich doświadczeń wynika że polecony priorytet, idzie max. 2 dni, za to niepolecony potrafi iść dużo dłużej. Sam często korzystam z opcji Polecony Priorytet, a paczka idzie z Poznania do Lublina szybko. Jeśli wyślę przed 16.00 to następnego dnia jest na miejscu.
Niepokojące jest to co dzieje sie z naszymi trafikami internetowym, czyżby Synjeco to jedyne rozsądne, uczciwe wyjście?
Cóż, chyba faktycznie: Synjeco pipe smoker's haven
GG : 6423598

Nobody knows what's inside my pipe!!!
martenn
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 344
Rejestracja: 28 grudnia 2004, 11:27 - wt
Lokalizacja: Kórnik/Kamionki/Poznań

Post autor: martenn » 05 kwietnia 2006, 22:43 - śr

Jako technik usług pocztowych i telekomunikacyjnych czuje sie w obowiazku powiedziec, ze priorytet jest priorytetem (na terenie kraju) i powinien dojsc nastepnego dnia po dniu nadania. Oczywiscie jesli nadamy do odpowiedniej godziny (zaleznie od wielkosci miejscowosci nadania). A co do odleglosci miedzy miastami to czasem moze byc mylace - przesylki nie zawsze ida po lini prostej od miasta do miasta.
Krzysztof Najsztub
Początkujący
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: 29 lipca 2005, 00:54 - pt
Lokalizacja: Łabiszyn k/Bydgoszczy
Kontakt:

...

Post autor: Krzysztof Najsztub » 05 kwietnia 2006, 22:56 - śr

Witam

Aż się boję odezwać – no, ale
Drodzy Panowie ja z was żyję!!! I nigdy moim zamiarem nie było i nigdy nie będzie olewanie klientów.
Prowadzę działalność związaną z tytoniem od 8 lat w 5 –ciu punktach z ladą - ale od około 1,5 roku także w Internecie.

Ale:
1. Nigdy nikogo nie oszukałem a jeśli dałem ciała i pomyliłem jakiś produkt w przesyłce to staram się to naprawić.
2. Mam tylko dwa komunikaty do wysłania z administratora sklepu zamówienie wysłane lub odrzucone, po zaksięgowaniu wpłaty wybieram pierwszy, który nie zawsze potwierdza się z jednoczesnym wysłaniem przesyłki, (którą staram się nadać najszybciej jak to możliwe).
3. To pewnie was Panowie nie interesuje, ale mam niezły dym z ludźmi (chorują) i sam stoję za ladą. - jednocześnie realizuję wysyłkę
4. Jeśli któryś z moich drogich klientów czuje się źle potraktowany lub wprowadzony w błąd bardzo przepraszam

Krzysztof Najsztub
Jakub
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Posty: 571
Rejestracja: 28 sierpnia 2005, 22:45 - ndz
Lokalizacja: Poznań

Re: ...

Post autor: Jakub » 05 kwietnia 2006, 23:18 - śr

Krzysztof Najsztub pisze:
(...) 2. Mam tylko dwa komunikaty do wysłania z administratora sklepu zamówienie wysłane lub odrzucone, po zaksięgowaniu wpłaty wybieram pierwszy, który nie zawsze potwierdza się z jednoczesnym wysłaniem przesyłki, (którą staram się nadać najszybciej jak to możliwe). (...)
Być może właśnie to wprowadza takie zamieszanie - skoro zapłaciłem i otrzymuję e-maila z wiadomością, że przesyłkę wysłano, mimo że w rzeczywistości mogła jeszcze nie zostać wysłana, to po kilku dniach oczekiwania mój niepokój jest uzasadniony. Ponadto potęguje go niemożność porozumienia się w normalny sposób.
Proponuję wysyłać wiadomość z potwierdzeniem dopiero po nadaniu przesyłki na poczcie, a nie już od razu po zaksięgowaniu wpłaty. Z całą pewnością pozwoli to uniknąć niemiłych sytuacji, a także przyczyni się do budowania wizerunku solidnej firmy.
Poza tym dziękuję za odpowiedź i cieszę się, że nie mamy tu powtórki z Silver Tobacco.
Awatar użytkownika
borkows
Fajczarz
Fajczarz
Posty: 156
Rejestracja: 12 października 2004, 07:55 - wt
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: borkows » 06 kwietnia 2006, 08:38 - czw

niestety ....znacie moje doświadczenia z S.T., i będąc bardzo naiwny pomyślałem, że takie samo zamówienie złożę w trafice p. Najsztuba. Terminy dokładnie takie jak u Jakuba czyli złożenie zamówienia 28.03, orzelew 28.03 i czekam ... 31.03 dostaję potwierdzenie o realizacji - dzwonię 31.03 czy wysyłka jest wysyłana otrzymuję odpowiedź, że tak wysyłka w piątek. ... no i jest czwartek 6.04 przesyłki brak ... mija 7 dzień (roboczy) od przelania pieniędzy i nie mam towaru ...

Coś nie mam szczęścia ostatnio do trafik internetowych (pomijając Synjeco bo to działa poprawnie - jak na razie).

Panie Krzysztofie to, że się Pan odezwał i wyjaśnił sytuację jest zapisane na plus, w przeciwienstwie do Pana konkurencji S.T., gdzie zadnego wytłumaczenia.

Ot myślę, że to taki zbieg okoliczności, że teraz taki okres ... mam jednak nadzieję, że przed świętami moja przesyłka dotrze ... a wręcz mam nadzieję, że to będzie na dniach , i że pieczątka będzię tak jak zostałem zapewniony 31.03.2006
ODPOWIEDZ

Wróć do „Trafiki”