Nowa fajka

Tu początkujšąy fajczarze mogą zadawać pytania weteranom fajki.

Moderator: Moderatorzy

Rafe
Początkujący
Początkujący

Nowa fajka

Post autor: Rafe » 21 grudnia 2009, 20:35 - pn

Witam. Jestem początkującym palaczem, mam za sobą opalanie 3 fajek i myślę nad kupnem czegoś nowego i jednocześnie lepszego. mam do dyspozycji 250 zl(niestety tylko tyle mogę na dzień dzisiejszy wydać na fajkę). I proszę żebyście mi coś podpowiedzieli.
Gustuje w kształtach całkiem normalnych (wg. mnie oczywiście :D) Np. takie jak.
Bróg 35
Savinelli Obi-One 626
czy też
Fajka Peterson Dublin Filter 999

Ta ostatnia jest właśnie siedzi mi w oku od jakiegoś czasu lecz może polecicie mi równie ladną fajeczkę o znanych wszem i wobec lepszych zdaniach wśród fajczarzy :)

Pozdrawiam
Rafe
Awatar użytkownika
W.Pastuch
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Kontakt:

Re: Nowa fajka

Post autor: W.Pastuch » 21 grudnia 2009, 20:50 - pn

Z tych trzech fajek zdecydowanie i bezkonkurencyjnie Peterson. Bróg to firma, która nie zawsze gwarantuje odpowiednie wykonanie fajki, to raczej niska półka. Z kolei Savinelli to bardzo dobra firma, ale akurat seria Obi One, która Ci się spodobała jest pokryta specyficzną powłoką z tworzywa, co według mnie jest złym pomysłem. Polecam Petka, 999 to bardzo udany kształt, powinieneś być zadowolony (a jeszcze lepiej jakbyś wziął wersję bezfiltrową).
W.Pastuch pipes

https://www.flickr.com/photos/wpastuch/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rafe
Początkujący
Początkujący

Post autor: Rafe » 21 grudnia 2009, 20:59 - pn

Ale z tych fajek mi chodziło raczej tylko o kształt bo już się naczytałem ze np Bróg jest to raczej początek i uczenie się na błędach. Chodzi mi żebyście mi podpowiedzieli co do kupna pierwszej :prawdziwej fajki" z której nie zapomnę do końca życia :D
Awatar użytkownika
Beckett
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran

Post autor: Beckett » 21 grudnia 2009, 21:29 - pn

Wysłałem ci na priva kilka typów.
Pozdrawiam Beckett !!!!